Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Watervalletje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Watervalletje

Proficiat met je HoF.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    EOS 10D - 40D - 7D II Glas 10-22S 17-40L 15-85S 70-300L 100-400L
    EOS 10 Glas 28-105 70-210

Comment

hof is vanzelfsprekend hier, prachtig gedaan, je had nogal beziens op locatie zeker ;-)
      portfolio en workshops:
      https://www.bennybulke.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
        hof is vanzelfsprekend hier, prachtig gedaan, je had nogal beziens op locatie zeker ;-)
        Voor wie de locatie kent. (krimmler) Dat is echt een hotspot in Oostenrijk. Zeer druk bezocht. Hele busladingen mensen worden daar gedropt. Zo ook op die dag. Het weer was goed. Dus iedereen was buiten.

De grote hoeveelheid mensen die in een publiek veranderen was ook ons twijfelpunt of we het wilde proberen daar.
        Tenslotte moest mijn vriendin zich toch ergens in die jurk hijsen etc. Mijn vriendin is tevens een fotograaf en geen model. Ze vind het doorgaans best dat ik wel eens wat test op haar. En bij uitzondering wil ze niet herkenbaar op de foto. Laat staan met veel publiek erbij.

Uiteindelijk denk ik dat er wel 100 man publiek was zodra ze in de jurk op de rots stond, en dat werd alleen maar meer toen er ook een grote flitser en een niet standaard camera voor de dag kwamen. Er waren zelfs mensen die ook op rotsen begonnen te klimmen om met hun telefoon ook een foto te maken.

Uiteindelijk heb ik nog mensen moeten weg klonen uit het beeld die aan de randen stonden te kijken.
        www.markderoophotography.com

Comment

Working...
        X