Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Saturday Night
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Saturday Night
knap portret. Model en sfeerschepping vullen elkaar aan.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk berichtMijn eerste gedacht was eigenlijk dat je een programma zoals Portrait pro gebruikt hebt. Misschien omdat ook de kleur van de ogen zo opgelicht is aan de onderzijde en de tanden zo hagelwit zijn.
De ogen bewerk ik bij al mijn portretten, dat is dodge & burn.
De tanden maak ik meestal ook altijd iets lichter, maar dat was bij dit model niet nodig. Ze kan gerust meedoen in een tandpasta spotje.Groetjes,
Dominic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dushi Bekijk berichtMooie pose, bewerking is nogal nadrukkelijk
Comment
-
Knap model en foto. De huidbewerking vind ik nog aanvaardbaar, zeker omdat het model nog zo jong is, rimpels zijn er waarschijnlijk toch nog niet. De ogen vind ik wat overdone, zijn helemaal opgelicht alhoewel het licht van links komt zo de linkerkant wat donkerder mogen.
Comment
-
-
Comment
-
Thx voor de bijgekomen reacties.
Ik plaats hier even een crop van het onbewerkte oog en eentje met de afgewerkte versie.
Is dus enkel een streepje dodge. Ik zal het in het vervolg wat proberen te doseren.
Groetjes,
Dominic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk berichtDe huid doe ik met de retoucheerpenselen en met de pleistertool. Daarna een low opacity hfs laag erover.
De ogen bewerk ik bij al mijn portretten, dat is dodge & burn.
De tanden maak ik meestal ook altijd iets lichter, maar dat was bij dit model niet nodig. Ze kan gerust meedoen in een tandpasta spotje.
Comment
Comment