Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Ik vind de belichting echt niet mooi, het valt nog te vergoelijken met het onderwerp maar dan nog zou ik hooglichten zeker nog dempen. Persoonlijk ben ik geen fan van deze plaat.
Dank jullie voor deze reacties. Ik kan mij er volledig in vinden over deze hooglichten. De foto is gemaakt in de gang met gewoon spotlicht. Vandaar deze harde belichting. En ook de schaduwen.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Toch stoort de belichting mij niet bij deze foto, al ben ik geen fan van Halloween, maar er zit kleur in de ogen, de kleur van het haar springt er ook mooi uit, mooie dof ook.
Inderdaad belichting is niet top. Hetzelfde op zwarte achtergrond had volgens mij wel gewerkt maar in een gang met de belichting die er is heb je die keuze inderdaad niet.
Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes
Intrigerend beeld.
Ik worstel een beetje met de glimlach die voor mij een beetje vloekt met de sfeer van het beeld. Er zijn veel soorten glimlachen (of beter: grimlachen) die bij zo'n beeld passen - sadistische lachskes, een sardonische grijns,... maar niet zo'n 'modellenglimlach'.
Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Knappe opname !
Kan je dat niet in een meer dramatisch jasje steken ? misschien is dat dan minder flatteus voor het model maar bregnt dat die Halloween-sfeer wel meer naar boven ?
Dank allemaal om de eerlijke meningen. Deze foto is eigenlijk dubbel. Mirthe is een heel time meisje die graag wat fotos laat nemen van zichzelf. Deze fotos wou ze op haar Instagram zetten bij halloween. Ze vond deze wel eigenlijk grappig omdat hij juist niet spooky was..Eender lief. Daarom vond ik het ook wel een tegendraadse foto eigenlijk. En het licht..In de hal bij haar thuis kwam al het licht vangoven en dus ook het meest ondankbare licht wat er is. Wou eigenlijk nog meer donkere schaduwen maar dat was niet mogelijk.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment