Het is nogal lang geleden dat ik hier op het forum geweest ben. Laten we zeggen dat er nogal wat dingen gebeurd zijn de afgelopen jaren waardoor ik hier wat minder actief was. Niet dat iemand me gemist zou hebben, want zo actief was ik nu ook weer niet ;-) Hoe dan ook, wilde even laten weten dat ik niet volledig uit het niets kom. Ik ben ook van plan hier weer wat meer te komen, af en toe wat te posten en hopelijk wat commentaar te krijgen. Hou jullie vooral niet in, kan er alleen maar iets van opsteken ;-)
Here we go.
Deze dames zaten voor een winkeltje in een dorpje aan het Posomeer op Sulawesi, Indonesie. Het dorpje krijgt niet zo heel veel bezoekers. Ik loop graag in dit soort dorpjes, maar er is niet specifiek iets te zien of te bezoeken. Op mijn vraag of ik een foto mocht nemen reageerden ze nogal lacherig. Ze vonden het ok, maar vonden het waarschijnlijk ook vooral gek wat ik daar nu zo interessant aan vond. Ik vond vooral de vrolijke muur en het contrast met de vrouwen wel een mooi beeld.
Here we go.
Deze dames zaten voor een winkeltje in een dorpje aan het Posomeer op Sulawesi, Indonesie. Het dorpje krijgt niet zo heel veel bezoekers. Ik loop graag in dit soort dorpjes, maar er is niet specifiek iets te zien of te bezoeken. Op mijn vraag of ik een foto mocht nemen reageerden ze nogal lacherig. Ze vonden het ok, maar vonden het waarschijnlijk ook vooral gek wat ik daar nu zo interessant aan vond. Ik vond vooral de vrolijke muur en het contrast met de vrouwen wel een mooi beeld.
Comment