Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Geen enkele reactie op deze foto gekregen, dus ik ga ervan uit dat het geen goede is, maar nu ik er nog eens naar terugkijk, is ie echt zo slecht? Vind hem precies wel meevallen.
Ik vind 'm goed. De meesten zullen waarschijnlijk vallen over haar uitdrukking? Ik vind die net goed.
Enkel een beetje jammer van de schaduw van haar hoofd voor mij persoonlijk.
Deze vind ik dan wel beter dan de vorige. Maar vooral het harde licht trekt mij niet zo aan. Hier gaat ook de locatie wat verloren en de schaduw van haar hoofd, daar volg ik Zibro.
Die schaduw is misschien nog wel weg te werken in photoshop. Het harde licht, tja, het is idd gewoon rechtaantoe met een flits op de camera en een overbelichte kicklight. Ik denk wel dat dit soort licht misschien kan werken op een toplocatie en met een pose/blik die er boenk op zit. Merci voor jullie reactie.
Geen enkele reactie op deze foto gekregen, dus ik ga ervan uit dat het geen goede is, maar nu ik er nog eens naar terugkijk, is ie echt zo slecht? Vind hem precies wel meevallen.
Niet zo snel Leonide. Ik vind de foto zeker goed, model staat misschien een beetje te centraal maar voor de rest is alles prima.
Ik heb de indruk dat geen reacties wilt zeggen: hmmm te goed om iets negatiefs te schrijven maar niet goed genoeg om waaaw te schrijven. Is dus zeker niet altijd slecht op te nemen. En ik volg mijn voorgangers dat het licht iets te is. Zoals Fotodan al gezegd heeft, haal die flits van je toestel af en er gaat een hele nieuwe wereld van licht open.
Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes
Als ik niet reageer op een foto als deze,
wil dat niets zeggen over de kwaliteit.
Ik heb slechts geen enkele affiniteit met geposeerde beelden.
Dus gewoon doorgaan, want er zijn liefhebbers genoeg.
"Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."
Merci voor al die reacties ineens. Volgende keer dus met zachter licht en wat minder overbelicht. Dat worden dus drie softboxen die ik mee moet gaan sleuren ...
Comment