Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Speel jij altijd de man?
Geef commentaar op de foto en laat een ander met rust, tenzij je boel zoekt!
hey red falcon,
no pun intended. ik zou begot niet weten waarom ik je hier zo kwaad heb gekregen. mijn reactie op de foto begint met een quote van jou, maar had ook zonder jouw quote gekund.
Fotodan zal ongetwijfeld weten dat ik hier niet de man speel. nogmaals.....heb ik u ongewild beledigd of fotodan?
of heb jij een geheimpje met roze kussens, red falcon? die roze kussens, dat gaat wel over fotos die Daniel jaren geleden gemaakt heeft. Ik weet echt niet waarom jij hier in het openbaar zo een eikel bent.
bij nader inzien, red falcon, je bent wel rap, veel te rap, op uwen teen getrapt. zoekte gij boel misschien? eikel, ge kunt altijd boel krijgen.
Last edited by ineedair; 16 september 2018, 22:57.
Ik ben nog veel liever door jou voor een "eikel" aanzien dan door iemand met zijn volle verstand.
Snap je?
En nu kunt ge nog schrijven wat je wilt ik ga dit draadje niet vervuilen.
Comment