Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ghost Town

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Ghost Town

...nog ééntje voor de liefhebbers ;-)...het hele verhaal ivm met de witte "spookgeit" vindt je hier http://www.archives.quercy.net/contes/legcabraFR.pdf
    Sony A7RIII + Voigtlander 35mm f/1.2 t=1/15s iso1000 (mbv een beetje wachten aan de schaarse straatverlichting)

enjoy

Nathan
    www.lensculture.com/nathan-verstraete

Re: Ghost Town

Niet mijn ding, gelukkig hebben we allemaal verschillende smaken anders zouden alle foto's hetzelfde zijn ;-)

Even een tip voor het plaatsen van de foto,
    Het hoofdonderwerp is een geit.
    Dus hoort deze thuis in dieren of evenementen ;-)

--
    mlap.
    T.T.

Comment

De belichting en de trage sluiter vind ik op zich wel iets hebben.
      De compo vind ik in deze iets minder.
      Maar zeker niet stoppen, is wel intrigerend
      Groetjes,
      Dominic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mlap Bekijk bericht
        Niet mijn ding, gelukkig hebben we allemaal verschillende smaken anders zouden alle foto's hetzelfde zijn ;-)

Even een tip voor het plaatsen van de foto,
        Het hoofdonderwerp is een geit.
        Dus hoort deze thuis in dieren of evenementen ;-)

--
        mlap.
        T.T.
        ik zie de natuurfotografen al steigeren met dit dier :-)
        de concertfotografen evenzeer :-)

mijn boerenlogica ...'t is op straat gefotografeerd, er staan wat (rare) mensen op dus .... :-) :-)

ik experimenteer graag en ja dat het niet door iedereen gesmaakt wordt dat wist ik vooraf hé...maar op deze manier weet ik wat de meningen zijn, positief of negatief daar leer je ook uit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thaann Bekijk bericht
          ik zie de natuurfotografen al steigeren met dit dier :-)
          de concertfotografen evenzeer :-)

mijn boerenlogica ...'t is op straat gefotografeerd, er staan wat (rare) mensen op dus .... :-) :-)

ik experimenteer graag en ja dat het niet door iedereen gesmaakt wordt dat wist ik vooraf hé...maar op deze manier weet ik wat de meningen zijn, positief of negatief daar leer je ook uit
          Ik zie een huis dus deze foto hoort in Architectuur vind ik dan weer. Zonder gekheid, de onscherpte past qua sfeer uitstekend en geeft de foto een sinistere ondertoon die je ongetwijfeld zo in gedachte hebt gehad
          http://www.smuttynose.nl

Comment

Ieder moet zijn eigen 'ding' doen, daar heb ik respect voor, maar of ik sommige 'dingen' dan goed vind ... nee, deze niet.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Vind hem beter worden na een paar keer te hebben bekeken
              Peter
              mijn website : klik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                Vind hem beter worden na een paar keer te hebben bekeken
                Peter
                Zo wordt het vanzelf een meesterwerk.

Comment

Ik vind deze toch ook niet zo best: geen boeiend onderwerp, bewust maar lukraak (dat denk ik toch) onscherp geschoten, ... . Maar misschien wordt je er toch beroemd mee, de wonderen zijn de fotografiewereld niet uit.
                  Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
                  www.pixeldude.be
                  www.flickr.com/photos/139672558@N07

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PixelDude Bekijk bericht
                    Ik vind deze toch ook niet zo best: geen boeiend onderwerp, bewust maar lukraak (dat denk ik toch) onscherp geschoten, ... . Maar misschien wordt je er toch beroemd mee, de wonderen zijn de fotografiewereld niet uit.
                    Meestal laten negatieve reacties me koud...maar dergelijk commentaar duidt enkel op onwetendheid en gebrek aan kennis ...be my guest, schiet wat lukraak in het rond en bewijs het mij.... ik verwed er mijn toestel op dat we niet veel zullen zien.

Ps : zonder dat ik mezelf die status wil aanmeten, misschien eens naar werk kijken van bv Sam Haskins, Daido Moryama, yokota etc ik denk dat geen enkel van de genoemde fotografen lukraak rond hebben geschoten in de hoop op een meesterwerk.

Een dergelijk commentaar hoor je ook in het museum met dat kan ik ook
                    Last edited by thaann; 27 augustus 2018, 14:05.

Comment

Meestal laten negatieve reacties me koud...maar dergelijk commentaar duidt enkel op onwetendheid en gebrek aan kennis ...be my guest, schiet wat lukraak in het rond en bewijs het mij.... ik verwed er mijn toestel op dat we niet veel zullen zien
                      Wanneer je alleen uit bent op schouderklopjes ben je niet aan het goede adres ... en ... ik hoef je toestel niet.
                      www.pixeldude.be

Comment

Ps : zonder dat ik mezelf die status wil aanmeten, misschien eens naar werk kijken van bv Sam Haskins, Daido Moryama, yokota etc ik denk dat geen enkel van de genoemde fotografen lukraak rond hebben geschoten in de hoop op een meesterwerk.

Een dergelijk commentaar hoor je ook in het museum met dat kan ik ook
                        'Die' hebben dat inderdaad niet gedaan. Je uitspraak 'zonder dat ik mezelf die status wil aanmeten' maakt het geheel voor mij wat begrijpelijker en aannemelijker. Je mag van mij zoveel experimenteren als je wil, ik doe dat ook graag, maar dan moet je er wel tegen kunnen dat 'alles' wat je brengt niet automatisch door iedereen goed wordt bevonden en geapprecieerd wordt. Waarschijnlijk komen er later wel foto's van jou aan bod die opmerkelijk en mooi zijn.
                        www.pixeldude.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PixelDude Bekijk bericht
                          'Die' hebben dat inderdaad niet gedaan. Je uitspraak 'zonder dat ik mezelf die status wil aanmeten' maakt het geheel voor mij wat begrijpelijker en aannemelijker. Je mag van mij zoveel experimenteren als je wil, ik doe dat ook graag, maar dan moet je er wel tegen kunnen dat 'alles' wat je brengt niet automatisch door iedereen goed wordt bevonden en geapprecieerd wordt. Waarschijnlijk komen er later wel foto's van jou aan bod die opmerkelijk en mooi zijn.
                          Inderdaad

Comment

goed van sfeer
                            My Website : http://www.ineedair.org
                            Music / Painting / Motion Graphics / Image
                            Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

Comment

Working...
                            X