Een opname uit een of andere jongerenfuif, volledig toeval. De jongen voelt zich blijkbaar heel gelukkig, misschien ook toeval.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Smiling boy
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Smiling boy
Allée mensen, ik vind deze toch mooi hoor - mijn foto's zijn altijd mooi nietwaar ?
Deze foto heeft het vroeger heel goed gedaan, altijd aanvaard geweest, maar die tijden zijn voorbij dus dat argument mag ik niet meer gebruiken.
Wat de "bewerking" en "vervaging" betreft is dit niet de juiste definitie want de opname is door obstakels en langs mensen heen en dan nog in een spiegel doch laat dit 'bluf' zijn - het kon veel beter !
Dan en Dush, bedankt.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
De verlegen, ontwapende lach en oogopslag van de jongen vind ik fantastisch. Komt door alle "obstakels" nog meer tot zijn recht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtAllée mensen, ik vind deze toch mooi hoor - mijn foto's zijn altijd mooi nietwaar ?
Deze foto heeft het vroeger heel goed gedaan, altijd aanvaard geweest, maar die tijden zijn voorbij dus dat argument mag ik niet meer gebruiken.
Wat de "bewerking" en "vervaging" betreft is dit niet de juiste definitie want de opname is door obstakels en langs mensen heen en dan nog in een spiegel doch laat dit 'bluf' zijn - het kon veel beter !
Dan en Dush, bedankt.
:-) :-) :-) ;-)
Comment
-
Comment