mijn jongste kleindochter, ongekunstelde houding haast onmogelijk als die een camera op haar gericht ziet
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Giulia
Collapse
X
-
-
-
Re: Giulia
Bedankt voor de reacties, de foto is gemaakt in de traphal, het licht komt van het matglas in de voordeur die softbox mocht spelen
jammer genoeg zijn er sporen van de trap zichtbaar, het linkse dat gaat nogal lukken om te verwijderen,
aan de rechterkanten ik er niks aan doen in LR en vermits ik geen PS gebruik ... heb ik die 2 foutjes maar zo gelaten
de reacties daarop waren verwacht ..
als ik daar nog eens iets dergelijks zou proberen dan weet ik weer waarop extra te lettenbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Het is duidelijk dart ze zich bewust is van de camera.
Toch levert het een charmante plaat, want deze dame heeft potentie.
Kinderen meer naturel fotograferen is een kwestie van geduld (zeker als je de kinderen kent)
en hoekzoeker of opklapscherfmpje kan soms ook helpen.
Over de technische kruimels laat ik me vaak niet zo uit, omdat dit slechts een aspect is van de foto.
Zeggingskracht voind ik veel belangrijker en, ondanks het "poseren" hier, vind ik dit er goed uitkomen.
Het lijkt me een kind dat hier plezier aan beleeft, en dat heb je uitstekend in beeld gebracht."Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtaan de rechterkanten ik er niks aan doen in LR en vermits ik geen PS gebruik ... heb ik die 2 foutjes maar zo gelaten
als ik daar nog eens iets dergelijks zou proberen dan weet ik weer waarop extra te lettenKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Die foutjes storen mij niet. Mijn aandacht wordt volledig naar dat super schattig smoeltje getrokken en die foutjes zie je pas achteraf, maar trekken mijn aandacht niet weg. Ik vind het een toppertje.Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtBedankt voor de reacties, de foto is gemaakt in de traphal, het licht komt van het matglas in de voordeur die softbox mocht spelen
jammer genoeg zijn er sporen van de trap zichtbaar, het linkse dat gaat nogal lukken om te verwijderen,
aan de rechterkanten ik er niks aan doen in LR en vermits ik geen PS gebruik ... heb ik die 2 foutjes maar zo gelaten
als ik daar nog eens iets dergelijks zou proberen dan weet ik weer waarop extra te letten
Comment
-
-
Natuurlijk dat die kinderen al lang weten wat een camera is
Natuurlijk dat de fotograaf het niet kan laten om het nog eens te proberen.
Niet natuurlijk dat het zo'n natuurlijk portret geeft met zo'n juiste belichting.
En dan nog de omzetting en we mogen allemaal genieten.
Glimlachende groetjes,
XavierCanon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Comment
-
Dikke Proficiat Frans...met deze welverdiende mooie HOF plaat
Groetjes
Freddy
Comment
Comment