Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Belichting vind ik persoonlijk geslaagd. Compositie zou ik anders doen, ofwel inzoomen en het bovenste van zijn hoofd weglaten zodat de focus echt op de ogen komt te liggen, ofwel uitzoomen om zijn schouderlijn te kunnen zien.
Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes
Oorspronkelijk geplaatst door ijshockeyfreakBekijk bericht
Belichting vind ik persoonlijk geslaagd. Compositie zou ik anders doen, ofwel inzoomen en het bovenste van zijn hoofd weglaten zodat de focus echt op de ogen komt te liggen, ofwel uitzoomen om zijn schouderlijn te kunnen zien.
ok, alvast bedankt voor de feedback!
compositie is niet altijd mijn sterkste kant geweest
Oorspronkelijk geplaatst door ijshockeyfreakBekijk bericht
Comment