Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eyes that see
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Eyes that see
Mooi portretje. Enig minpunt zijn de plaatsing van de handen ( iets waar veel modellen last met hebben ). Scherptediepte is beperkt maar lijk mij wel juist te zitten. Zonlicht brengt een beetje leven in een anders vlakke belichting.
Comment
-
Merkwaardig dat 1 oog scherper is dan het andere.
Afstand ogen/sensor zal toch quasi hetzelfde zijn schat ik.
Heel beperkte scherptediepte wellicht
Peter
PS. Maar ik vind het wel knap - tikkeltje ondeugendLast edited by blauwzwart; 26 mei 2018, 06:41.mijn website : klik
Comment
-
Komt mij wat rommelig over en met dat licht zou ik nooit een portret maken.
Comment
-
-
Thx voor de reacties.
Deze is genomen tijdens een shootje 2 weken geleden.
Softbox bij, nieuwe godox ad200 (slechts 1 keer daarvoor gebruikt).
We doen een beetje freestyle langs de waterkant. Het is vrij windstil. We zijn nog aan het begin van onze shoot, en huppa windstoot, staander valt om, natuurlijk recht in het water, ad200 kopje onder.
Dus de rest van de shoot moeten doen in volle brandende zon, zoveel mogelijk de schaduw opgezocht, maarjaGroetjes,
Dominic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mlap Bekijk berichtEn heeft je godox ad200 het overleefd?
Maakt eigenlijk niet veel uit, je maakt ook prachtige foto's zonder ;-)
En thxGroetjes,
Dominic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk berichtWe zijn nog aan het begin van onze shoot, en huppa windstoot, staander valt om, natuurlijk recht in het water, ad200 kopje onder.
Ik volg hier wat de pose van de armen/hand betreft, en het licht, tja, je hebt wel mooie catchlights in de ogen, maar ik had hier de zon als haarlicht gebruikt denk ik. Scherpte zit perfect voor mij.
Comment
-
-
Moet kunnen zo'n portret.
De scherpe zit volgens mij perfect op het juiste oog.
Comment
-
Het is wel wat raar dat het linkeroog in de schaduw zit maar er toch n catchlight in het oog isCanon-man. Concerten en natuur.
Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/
Comment
-
Mij spreekt dit onmiddellijk aan.
't Is inderdaad raar dat het ene oog scherp is en het andere helemaal niet, maar dat verandert de eerste indruk niet.
Comment
-
Thx nog voor de bijgekomen reacties.
Foto is genomen aan f3 op 105mm, hoofd een beetje schuin tov de lens, vandaar enkel het dichtsbijzijnde oog scherp.
We stonden in de schaduw en hier en daar kon er een streepje zon door. De catchlights zullen dus waarschijnlijk komen van een plekje opgelicht wit zand.Groetjes,
Dominic
Comment
Comment