Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik vind de omzetting naar zwart/wit van het rode verbodsbord wel goed gelukt Xavier !
En op jouw computer zal het origineel beeld wel goed zichtbaar zijn veronderstel ik
Dit onderdeel van BD is wel heel interessant geworden trouwens, als een foto er staat komt er amper commentaar op,
soms zelfs geen !...en als ze weg is krijg je er veel super reacties op !
Door de keiharde zon verlies je heel veel detail.
Veel details kwijt in de ruines op de achtergrond - ook de schaduwen in de gezichten vooraan vind ik niet echt mooi om zien
Peter
Ik vind de omzetting naar zwart/wit van het rode verbodsbord wel goed gelukt Xavier !
En op jouw computer zal het origineel beeld wel goed zichtbaar zijn veronderstel ik
Dit onderdeel van BD is wel heel interessant geworden trouwens, als een foto er staat komt er amper commentaar op,
soms zelfs geen !...en als ze weg is krijg je er veel super reacties op !
Kan deze opmerking volgen, helaas zijn er nog categorieën die dezelfde opmerking mogen krijgen - niets aan te verhelpen !
De foto als straatfotografie heeft zeker zijn waarde, aan de afwerking kan nog wat beters tevoorschijn komen.
Comment