Nou vooruit dan maar. Wegens de overweldigende en vooral leerrijke reacties op mijn vorige foto (lees: 0) nog een ander beleke.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
The dark side
Collapse
X
-
-
Re: The dark side
mooi in beeld gezet hoor. Ook de grijstinten vallen hier goed meeAlbums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
-
De aanhouder wint hé.
Ik vind het mooi, de donkere delen in het gezicht voegen voor mij drama toe aan het beeld.
Comment
-
-
Evelyn juist die donkere delen vind ik hier té donker in de gekozen opzet, bij een portret zou ik dat wss niet geschreven hebben.
Buiten dat (voor mij) een heel aardige opname.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
ben naar de website gaan kijken. Staan schitterende dingen op ! Prachtig spel tussen onderwerp en licht.
Hartstikke jaloers.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtben naar de website gaan kijken. Staan schitterende dingen op ! Prachtig spel tussen onderwerp en licht.
Hartstikke jaloers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtEvelyn juist die donkere delen vind ik hier té donker in de gekozen opzet, bij een portret zou ik dat wss niet geschreven hebben.
Buiten dat (voor mij) een heel aardige opname.
Comment
Comment