Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Je topic is "mensen" en die vind ik alleen in de 2de foto waar de drukte van de stad wel tot uiting komt : overal waar je kijkt zie je wel mensen, telkens op andere plaatsen, met andere activiteiten. Knap om bij na te denken.
Beide andere foto's missen die mensenmassa : de gevandaliseerde glaswand, maar met 1 persoon die zich voorthaast; het door duizende voeten versleten voetpad, maar slechts 1 paar benen.
Ik denk misschien te lang na ga het misschien te ver zoeken, maar daar zijn ZW-foto's toch voor : ons aan het denken zetten.
De mens speelt in al deze foto's een rol, de éne al wat belangrijker dan de andere - dat is mijn interpretatie en gevoel - dus de presentatie in deze categorie is voor mij oké. Goed werk, maar bekijk ze veel liever apart want ieder beeld (foto) heeft een ander verhaal.
Comment