Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mimi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Mimi

    thx Zibro
    Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
    Proficiat met de hof!

    Comment


    • #32
      Re: Mimi

      Ruud hartelijke dank
      ik begrijp sommige meningen hier
      maar wat het MIJ vooral om gaat is, is het een mooie foto....
      Oorspronkelijk geplaatst door Yes sir Bekijk bericht
      Groot of klein maakt me eigenlijk niet zoveel uit;
      GEFELICITEERD!
      dat moest dan wel weer GROOT natuurlijk!

      Groet,
      Ruud

      Comment


      • #33
        Re: Mimi

        ik begrijp sommige meningen hier
        maar wat het MIJ vooral om gaat is, is het een mooie foto...
        Bedankt voor je reactie PaquitaSix... hiermee maak je het me nu ook duidelijk dat je hier alleen een foto
        plaats om te horen : "mooie foto"... en eigenlijk niet om hier iets bij te leren,
        of iets op te steken van fotografen die wat meer ondervinding hebben, dan jij blijkt te hebben.

        Aangaande "lege ruimtes et kleine modellen", kijk bijvoorbeeld eens wat Lagrange hier presteert

        Dit is wel heel duidelijk van een ander niveau !

        En er zijn hier nog een hele boel andere fotografen waarvan je nog iets kan van opsteken aangaande belichting,
        compo, post-productie en dergelijke...(er zijn er zelfs die je hierboven tips gegeven hebben)

        Maar goed, ondertussen heb je duidelijk gemaakt dat dit je niet zozeer interesseert, en dat een comment als"mooie foto"
        voor jou het belangrijkste is.

        Persoonlijk zit ik hier ook reeds bijna 15 jaar, en daar heb ik zeker en vast ( vele! ) technische zaken van opgestoken...

        Maar tijden veranderen waarschijnlijk...

        D.

        Comment


        • #34
          Re: Mimi

          Fotodan,

          Ik leer nog alle dagen bij, volg zelf nog school...

          Moet zeggen dat je wel vlug bent met iemand te veroordelen: aan de hand van 1 woord: mooi.....

          Iedereen leert van iedereen.
          Het technische komt er zeker bij te kijken, dit zonder het creative te vergeten
          EN als je dit alles samen mengt en tot een mooie foto komt, is dit het belangrijkste
          Kleuren en smaken verschillen altijd...
          Ben ondertussen oud genoeg om te weten dat je niet voor iedereen goed kan doen..

          Mijn leerkracht en medeleerlingen waren vol lof over mijn foto
          vandaar dat ik hem plaatste
          Mezelf kennende, indien maar "een mooie foto", zou ik hem niet plaatsen.

          toch bedankt
          Groetjes
          Paquita
          Oorspronkelijk geplaatst door PaquitaSix Bekijk bericht
          Ruud hartelijke dank
          ik begrijp sommige meningen hier
          maar wat het MIJ vooral om gaat is, is het een mooie foto....
          Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
          Bedankt voor je reactie PaquitaSix... hiermee maak je het me nu ook duidelijk dat je hier alleen een foto
          plaats om te horen : "mooie foto"... en eigenlijk niet om hier iets bij te leren,
          of iets op te steken van fotografen die wat meer ondervinding hebben, dan jij blijkt te hebben.

          Aangaande "lege ruimtes et kleine modellen", kijk bijvoorbeeld eens wat Lagrange hier presteert

          Dit is wel heel duidelijk van een ander niveau !

          En er zijn hier nog een hele boel andere fotografen waarvan je nog iets kan van opsteken aangaande belichting,
          compo, post-productie en dergelijke...(er zijn er zelfs die je hierboven tips gegeven hebben)

          Maar goed, ondertussen heb je duidelijk gemaakt dat dit je niet zozeer interesseert, en dat een comment als"mooie foto"
          voor jou het belangrijkste is.

          Persoonlijk zit ik hier ook reeds bijna 15 jaar, en daar heb ik zeker en vast ( vele! ) technische zaken van opgestoken...

          Maar tijden veranderen waarschijnlijk...

          D.

          Comment

          Working...
          X