Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
hele mooie en wat die voorgrond betreft: die is wel discutabel maar als je die stoel zou verwijderd hebben voor de opname zou die hoek te clean geworden zijn volgens mij.
Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Oorspronkelijk geplaatst door Lazy CharlesBekijk bericht
hele mooie en wat die voorgrond betreft: die is wel discutabel maar als je die stoel zou verwijderd hebben voor de opname zou die hoek te clean geworden zijn volgens mij.
wet ik ook dacht, maar dan zou wel de teen niet mogen verdwijnen achter de stoel voor mij (achteraf zie je soms meer dan op het moment zelf, weet ik van bij mezelf :-))
ik vind dit een hele mooie foto, heel mooi idee. En ik volg dat die stoel weg mag. De linker onder hoek mag clean zijn, ook het hoofdonderwerp is...zuiver, clean, fris. En dan mag die appel van mij ook.....haarscherp op de foto staan. Maar de pure eenvoud kan mij bekoren !
Natuurlijk ga ik ook mee met Leonide ! Het reageren op die onscherpe voorgrond, en een ontbrekende teen,
is gewoon een ouderwetse visie, of misschien ook wat er nu nog in fotografie scholen onderwezen word,
en die eigenlijk 30 of 40 jaar achterstaan op de huidige trends....
Natuurlijk ga ik ook mee met Leonide ! Het reageren op die onscherpe voorgrond, en een ontbrekende teen,
is gewoon een ouderwetse visie, of misschien ook wat er nu nog in fotografie scholen onderwezen word,
en die eigenlijk 30 of 40 jaar achterstaan op de huidige trends....
Comment