Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Knappe foto. Weer een opname waar je langer naar kijkt en waarbij ik veel V's in dit beeld opmerk. De achtergrond vind ik ook ferm en lijkt alsof ze het model naar achter trekt.
Ja mooie foto, maar als men deze dan toch zo de lucht wil in prijzen dan zou ik toch ook de kleine bruine tikkelen op de huid verwijderen. Ben van mening dat deze nu een afleiding zijn als men de foto opent
Ja mooie foto, maar als men deze dan toch zo de lucht wil in prijzen dan zou ik toch ook de kleine bruine tikkelen op de huid verwijderen. Ben van mening dat deze nu een afleiding zijn als men de foto opent
Ook bedankt, maar dit ga ik toch niet doen, deze moedervlekjes zijn gewoon eigen aan het model.
En ik weet niet of je vertrouwd bent met model fotografie, maar mij vertellen meer dan 90% van de modellen
dat ik liefst niet hun moedervlekken verwijder... daar moet ik dan ook wat rekening mee houden
Ook bedankt, maar dit ga ik toch niet doen, deze moedervlekjes zijn gewoon eigen aan het model.
En ik weet niet of je vertrouwd bent met model fotografie, maar mij vertellen meer dan 90% van de modellen
dat ik liefst niet hun moedervlekken verwijder... daar moet ik dan ook wat rekening mee houden
D.
En zo is het. Iemand die dit adviseert heeft kennelijk niet veel ... nou ja laat maar hehe..
Het is iets anders als er 'tijdelijke' pukkeltjes het gelaat ontsieren, daar zal men dankbaar zijn dat er enige retouche plaats heeft gevonden.
Comment