Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Een moeilijke, maar als ik dan echt moet oordelen is het niet echt mijn ding.
Het model gaat voor een stukje verloren in de drukte van de takken, wat in mijn opzicht wat jammer is.
Wel goed gedaan om de belichting zo mooi in evenwicht te krijgen. Ik denk dat het meeste lof kan gaan naar het model, niet alledaags...
De compositie vind ik gewoon verkeerd, teveel ruimte boven, en te weinig onder...
De belichting van het model vind ik ook ondermaats...
Maar jij zal dit gewoon super vinden waarschijnlijk ? en daar moeten wij het dan ook mee doen veronderstel ik ?
De compositie vind ik gewoon verkeerd, teveel ruimte boven, en te weinig onder...
De belichting van het model vind ik ook ondermaats...
Maar jij zal dit gewoon super vinden waarschijnlijk ? en daar moeten wij het dan ook mee doen veronderstel ik ?
Het zal lang duren eer ik iets super vind. Ben wel dankbaar om te weten wat anderen ervan vinden.
Comment