Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Knappe opname van een fotogenieke mens. Ik ben 'n beetje in de war met de locatie/belichting. Voorgrond lijkt donker (kerstverlichting staat dan ook aan), achteraan rechts zie je ook sfeerverlichting branden, maar het raam recht boven zijn hoofd krijgt dan weer zonlicht. Voor alle duidelijkheid, is geen kritiek, vraag me gewoon af hoe deze locatie in elkaar zit
Knappe opname van een fotogenieke mens. Ik ben 'n beetje in de war met de locatie/belichting. Voorgrond lijkt donker (kerstverlichting staat dan ook aan), achteraan rechts zie je ook sfeerverlichting branden, maar het raam recht boven zijn hoofd krijgt dan weer zonlicht. Voor alle duidelijkheid, is geen kritiek, vraag me gewoon af hoe deze locatie in elkaar zit
Is een brasserie en het was net niet donker buiten het venster had ik weg kunnen halen. Maar heb het laten staan
De duistere kant van het verhaal daar hou ik net van.
Enkel een beauty dish gebruikt "mijn ex is met de rest aan de haal " 😂😂😂
En ps voor de rest
Zie het ook niet als kritiek, ieder heeft zijn vragen en meningen
Vroeger was er hier kritiek zo een kleine 7 a 8 jaar geleden als het hier nog storm liep
Is een brasserie en het was net niet donker buiten het venster had ik weg kunnen halen. Maar heb het laten staan
De duistere kant van het verhaal daar hou ik net van.
Enkel een beauty dish gebruikt "mijn ex is met de rest aan de haal " [emoji23][emoji23][emoji23]
En ps voor de rest
Zie het ook niet als kritiek, ieder heeft zijn vragen en meningen
Vroeger was er hier kritiek zo een kleine 7 a 8 jaar geleden als het hier nog storm liep
Grtjs
Jeannot
Bedankt voor de feedback! [emoji106] Wat je ex betreft: ik denk dat ze die beauty dish ook nog komt halen als ze ziet hoe knappe foto's je daar mee maakt [emoji16][emoji23] Wat de commentaren en het forum betreft: ik heb de eerlijke no nonsense commentaren altijd de meerwaarde van dit forum gevonden. Het heeft me heel veel bijgebracht en daar ben ik de leden dankbaar voor. Hopelijk trekt het weer aan...
Bedankt voor de feedback! [emoji106] Wat je ex betreft: ik denk dat ze die beauty dish ook nog komt halen als ze ziet hoe knappe foto's je daar mee maakt [emoji16][emoji23] Wat de commentaren en het forum betreft: ik heb de eerlijke no nonsense commentaren altijd de meerwaarde van dit forum gevonden. Het heeft me heel veel bijgebracht en daar ben ik de leden dankbaar voor. Hopelijk trekt het weer aan...
Groetjes, Marchristan.
Het is idd te hopen dat er terug wat volk komt opzetten, was voor mij het eerste forum met heel veel volk.
En ben altijd gebleven met pauzes tussenin.
Veel van de oude garde zijn weg of gestopt of leven zelfs niet meer.
Zit ook op andere forums daarom niet beter of slechter maar je komt sommige tegen waar men dan van denkt .....
Graag gedaan Marc
Ps van mijn Beauty dish moet ze afblijven 😂😂😂💯💯
Comment