Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eigenaardig, toen ik deze gisterenavond op mijn gsm bekeek, was deze geheel anders. Nu is de afbeelding heel licht afgewerkt met veel ruis. Ligt het aan mij of is er iets mis?
Groetjes, Marchristan.
Eigenaardig, toen ik deze gisterenavond op mijn gsm bekeek, was deze geheel anders. Nu is de afbeelding heel licht afgewerkt met veel ruis. Ligt het aan mij of is er iets mis?
Groetjes, Marchristan.
Ik snap het ook niet Heb nu weer even gecheckt: op mijn gsm wordt de afbeelding normaal weergegeven maar op mijn pc lijkt deze een aantal stops extra belicht met veel ruis erin natuurlijk. Bij andere foto's is dit niet het geval.
1ste keer dat ik dit meemaak. Ook wel benieuwd waar dit aan kan liggen...
Ik heb hetzelfde probleem als Chris.
Op mijn gsm ziet alles er goed uit maar op pc is hij precies door de wasmachine gegaan.
Anders wel een cool beeld.
Ik heb hetzelfde probleem als Chris.
Op mijn gsm ziet alles er goed uit maar op pc is hij precies door de wasmachine gegaan.
Anders wel een cool beeld.
Het probleem heeft blijkbaar te maken met welke browser je gebruikt. Als ik de pagina via Internet Explorer open, wordt de foto correct weergegeven op mijn PC. Met Firefox voor één of andere reden niet en heb je het "wasmachine-beeld"
Nu ik hem correct kan bekijken, kan ik wel zeggen dat ik de opname knap vind. Kleuren zijn ferm en belichting past mooi in het thema. Knap!
Comment