Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Vraag me af hoe dat er op de set aan toe gaat.
Staat Hugo Boss daar dan het eerst, of heeft die al zoveel ervaring dat ie op laatst op de juiste plaats poseert ?
Vraag me af hoe dat er op de set aan toe gaat.
Staat Hugo Boss daar dan het eerst, of heeft die al zoveel ervaring dat ie op laatst op de juiste plaats poseert ?
Hugo Boss gaat heel dikwijls mee naar de studio, en hij staat dolgraag op de foto's.
Hij staat de ganse dag bij de modellen, of ze nu in fashion staan of naakt... hij staat erbij
Hij is nu bijna 15 jaar, maar sinds hij klein was kent hij een hele reeks commandos : Sit, Stay, Down, Up, Go, No ... en dat is eigenlijk voldoende.
Eens hij op de set staat, mag het model doen wat ze wil, hij blijft er staan, en voor ik afdruk wakker ik zijn aandacht op,
zodat ie in de camera kijkt !
Dat je modellen kon trekken, wisten we. Aalscholvers was al iets anders. Maar nu ook hondjes.
Terecht staat zo'n alleskunner in de HOF.
Nog eens bedankt, Daniel, om te laten zien dat verbeelding overal in schuilt.
Groetjes,
Xavier
Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Comment