Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nein!
Collapse
X
-
-
-
Re: Nein!
Sterke foto met een mooi contrast tussen de dame en de plaksels.
Het "nein" zal wel duiden op iets wat zij gelezen kan hebben..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtSterke foto met een mooi contrast tussen de dame en de plaksels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk berichtWanneer je enig historisch besef hebt dan snap je wat Dyn Llun met deze goede foto wil vertellen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk berichtWanneer je enig historisch besef hebt dan snap je wat Dyn Llun met deze goede foto wil vertellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk berichtJa, komaan. Je moet de foto al op zijn grootste formaat bekijken en er bijna met een loep overgaan om een datum in die plaksels te vinden. Als dat de boodschap is, laat dan de dame in kwestie op zijn minst kledij uit die tijd aandoen.Geen enkele jongere van nu die daar nog wakker van ligt.
Comment
-
Ik vind de foto niet goed....mankeert veel aan in technisch opzicht. het doet me ook niets qua verhaal, het is niet goed gebracht.
Wat het historische van deze foto betreft, daar heb ik ook het raden naar : de vernederlandsing van de Ugent tijdens de bezetting? Het verzamelen van pitten voor oliewinning tijdens de bezetting? Schiet zijn doel voorbijMy Website : http://www.ineedair.org
Music / Painting / Motion Graphics / Image
Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtHet heeft mij doen kijken en denken en dat is in elk geval positief
En voor de rest laat ik het aan de individuele kijker over om te oordelen wat zij/hij er in ziet. Hoe dan ook refereerde ik met de titel inderdaad aan de affiches op de achtergrond (WO I), maar ook aan de houding van het meisje, dat een duidelijke 'neen, ik wil niet' uitstraalt (voor mij toch).
Maar ik ben, hoewel het niet echt de bedoeling was, toch wel tevreden met de 'commotie' ;-)
LievenDe ideale foto is de foto die de kijker doet voelen.
Comment
Comment