Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
The assassin razor blade killer ........ Pick a card
Re: The assassin razor blade killer ........ Pick a card
Ingewikkelde, intrigerende titel en een gewaagde kledingkeuze ivm moiré-effect. Maar dat pakt zeer goed uit.
(Des te meer valt het scheef overhellen naar links dan wel op...)
Inhoudelijk is over deze foto nagedacht (of is het toch toeval ?) en alles zit voor mij prima Over 't algemeen zoek ik geen kleine kantjes als negatief daar ik de visie van de maker zoveel mogelijk respecteer daar dit subjectief is, vind dat zelfs ver gezocht en soms absurd, maar hier valt me de 'scheve' voorstelling op ... bewust ?
Yep is zeker bewust kon makkelijk nog croppen maar wilde een twin Peaks stelling maken of het gelukt is laat ik aan jullie over
Fijne feesten iedereen 🍾🍾🍾🎂🎂🎂
Zoals gezegd volg ik de voorstelling van de maker en na de info, waarvoor dank, ga ik volledig mee in de foto
Feest er maar op los, 2017 komt nooit terug !
Zoals gezegd volg ik de voorstelling van de maker en na de info, waarvoor dank, ga ik volledig mee in de foto
Feest er maar op los, 2017 komt nooit terug !
Klopt helemaal Raymond, maar de foto's van 2017 blijven wel bestaan gelukkig 😉🍾🍾👑
Comment