Al een tijdje geleden dat ik iets gepost heb, benieuwd wat jullie hiervan vinden
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tatiana
Collapse
X
-
[Showcase] Tatiana
Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VRLabels: Geen
-
-
Re: Tatiana
Knap model, mooie kleuren. Wel harde schaduwen, vooral de neusschaduw valt nogal op. Verder ben ik niet genoeg bevoegd om tips te geven.
-
-
De iets hardere schaduwen (1flitser+reflectiescherm) samen met de blik waren bedoeld om een intrigerende sfeer te scheppen, hopelijk ben ik daar in geslaagdNikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR
Comment
-
-
-
Gruwelijk mooi, deze kwam terecht terecht in de Hof!Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Op portetfoto's kan je focussen op details, zodat kritiek geven soms wel gemakkelijk is.
Echt goede portretten zijn zeldzaam, net omdat het zo moeilijk is om alles perfect te krijgen.
Allicht daarom een tak van fotografie waar velen een passie in vinden.
Wat hier vooral opvalt is het ontbreken van een scherp afgetekend zicht op de iris.
Hierdoor krijgt de foto een intrigerend iets, een geheimzinnigheidje.
De schaduwen trekken het oog van de kijker wat naar links, waardoor je niet zeker bent dat het model naar jou kijkt of naar je linker schouder (ook een aspect waardoor je opnieuw naar de foto kijkt).
Samengevat zou ik zeggen dat het qua sfeer en invulling een top foto is, technisch is het iets minder dan perfect (idd die overbodige hand).
Well done!Amateur fotograaf,
lid van EOS Wevelgem en Natuurpunt fotografiewerkgroep Zuid-west Vlaanderen.
Comment
-
-
Nu pas gezien! Super mooi portret voor mij. Niets aan veranderen
Groetjes, Marchristan.
Comment
Comment