Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Daniël, kun je mij zeggen hoe ik het kan verbeteren? Als ik er zelf naar kijk, dan vermoed ik dat je dat donkere oog bedoelt, of het licht van de softbox dat achter het model op de muur valt? Schaduw te hard? Softbox te hoog? Merci alvast voor je reactie.
Je beeld is absoluut niet "slecht" belicht, het gaat nu om subtiliteiten om de max eruit te krijgen
Ja, ik zie wat je bedoelt. Optie 1 was hier niet mogelijk omdat er een gesloten deur in die inham staat, maar optie 2 en 3 wel. Nog iets meer dat rembrandlicht eruit halen bijvoorbeeld. Een beetje jammer wel dat ik met mijn speedlite geen invullicht hebt, maar ik besef dat dat gewoon een slecht excuus is. Merci voor de tips.
Comment