Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Volgens mij zijn we hier op een bijeenkomst van de Lagrange-fanclub. :-)
In volle bewondering wil ik graag lid worden!
Mooie plaat, waarbij ik de maker natuurlijk iets meer zou willen horen over hoe deze foto is ontstaan, wat er aan is toegevoegd, uit hoeveel beelden deze foto is opgebouwd, etc. etc.
Interessante kijk op fotografie en/ of beeldbewerking.
Mooie plaat, waarbij ik de maker natuurlijk iets meer zou willen horen over hoe deze foto is ontstaan, wat er aan is toegevoegd, uit hoeveel beelden deze foto is opgebouwd, etc. etc.
Interessante kijk op fotografie en/ of beeldbewerking.
Dank voor deze mooie plaat!
Groet,
Ruud
Ik ga er niet te veel over vertellen Ruud, dat is een stuk van de magie. Alleen dit: er zitten 2 fotos in, het gebouw (dat eigenlijk geen gebouw is) en de mensen (op een plein in Lissabon).
Groetjes,
Luc
Ik ga er niet te veel over vertellen Ruud, dat is een stuk van de magie. Alleen dit: er zitten 2 fotos in, het gebouw (dat eigenlijk geen gebouw is) en de mensen (op een plein in Lissabon).
Groetjes,
Luc
Ik snap je. Goed houding!
Je bewaart een stukje van de magie die we allen ervaren hebben toen we begonnen;
zoiets van "Hoe zou ik dat ook zo kunnen doen?"
Toch dank voor je kleine toelichting.
Je creëert met je foto's naar mijn mening een geheel eigen wereld en je doet dat heel goed.
Geef eens een seintje als je exposeert!
Komen we -met zijn allen!- langs.
Vriendelijke groet en dank voor je mooie foto's!
Ruud
...en ja volledig terecht dat je in de ere-gallery wordt bijgezet met deze plaat!!!
Comment