Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Moderator Note: Het heeft allemaal met de juiste code te maken. De originele code (zonder de IMG-tags) veroorzaakte een download van de foto, wat toch niet de bedoeling is. Dan die overbodige code achter jpg geschrapt, maar nog niets. Dan vooraan de www veranderd in dl en dat maakte uiteindelijk de foto zichtbaar. Voor mezelf (op Mac) weet ik hoe ik een Dropbox foto hier moet plaatsen, maar hoe anderen te werk gaan is mij vaak ook een raadsel. Enfin, foto zichtbaar, en wat wil je nog meer?
wow...maar hij was zichtbaar door het 0 in 1 te veranderen maar na enkele dagen was ie verdwenen....zonder dat ik iets had veranderd (ik dacht dat het aan dropbox lag)
Als je de link vanuit dropbox kopieert moet je inderdaad de www vervangen door dl als je hem hier plaatst. Zo zou hij voor iedereen zichtbaar moeten zijn.
Als je de link vanuit dropbox kopieert moet je inderdaad de www vervangen door dl als je hem hier plaatst. Zo zou hij voor iedereen zichtbaar moeten zijn.
Ok dat was dus bij de andere ook verkeerd....is ondertussen rechtgezet.... en zal in de toekomst correct gebeuren #nooit te oud om te leren :-)
Comment