Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik vind de belichting van het model en het model haar expressie mooi. Enkel komt de achtergrond me wat artificieel over, alsof ze erna is bijgevoegd. Maar dat is puur mijn gevoel.
Achtergrond blur lijkt me inderdaad meer post te zijn.
en je bent iets tever gegaan met haar huid -> je ziet op de randen de kleuren/waas overgaan.
Knappe ogen!
Maar haar houding daar had je volgens mij een beetje extra op kunnen wijzen.
Houding van de schouder/nek - ze staat wat krampachtig
Daarnaast komt het ook raar over dat haar rechter shouder hoger is maar haar borst is lager.
Algmene houding kon beter -> maar de blik zelf zit 100% goed
Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier
Achtergrond blur lijkt me inderdaad meer post te zijn.
en je bent iets tever gegaan met haar huid -> je ziet op de randen de kleuren/waas overgaan.
Knappe ogen!
Maar haar houding daar had je volgens mij een beetje extra op kunnen wijzen.
Houding van de schouder/nek - ze staat wat krampachtig
Daarnaast komt het ook raar over dat haar rechter shouder hoger is maar haar borst is lager.
Algmene houding kon beter -> maar de blik zelf zit 100% goed
Bedankt voor je opmerkingen.
Ik kan je wel zeggen dat de achtergrond volledig origineel is, en door de zwart-wit omzetting inderdaad misschien wat artificieel overkomt.
De rest is persoonlijke smaak, en daar is uw mening dan blijkbaar verschillend dan deze van mij.
Comment