Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Heerlijke kleurtoning, ook leuke beeldinsteek.
Persoonlijk zou ik ofwel kiezen voor net iets meer schuim in de totale foto , ofwel nog meer witte ruimte in de randen van het beeld. Nu heb je in de randen van het beeld hier en daar precies wat " vlekken".Doordat de textuur er bijna uit is, leg je niet direct de link met het schuim, vandaar.
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Iedereen bedankt voor de mooie commentaren. De opmerking van de vlekken aan de rand is terecht. Dit was me pas opgevallen dankzij jullie reactie. Heb dan ook de randen lichter gemaakt zodat deze weg zijn. Foto is ondersteboven genomen, vond dit wel een leuke invalshoek en zo stond ik ook niet in de weg van het licht.
Comment