Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mja, maar die pose. Waarom laat je het model niet eens een keertje met haar handen door haar haar gaan terwijl ze uit de bol gaat? Nu komt die pose mij zo onnatuurlijk over, alsof ze jeuk heeft en wil gaan krabben.
Mja, maar die pose. Waarom laat je het model niet eens een keertje met haar handen door haar haar gaan terwijl ze uit de bol gaat? Nu komt die pose mij zo onnatuurlijk over, alsof ze jeuk heeft en wil gaan krabben.
Bedankt voor je reactie. Een beetje te zien hoe je het bekijkt, maar je kan gelijk hebben wat betreft de pose. Ik heb er ook met de handen door het haar (dit was het begin ervan), maar ik vond deze weel mooi.
Proficiat met je Hof, maar persoonlijk moet ik toch ook niet van die pose hebben, ze heeft jeuk,
en die twee handen zijn net klauwen, klaar om in het haar te krabben. (hierin volg ik ook Leonide)
Maar misschien vinden sommige mensen hier, die twee "klauw handen" super ?... kwestie van smaak en model fotografie kennis waarschijnlijk ?
Comment