Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bedankt voor de update! Hoewel ik de eerste al heel mooi vond, vind ik de update nog mooier. [emoji106] Ja die 50mm blijft fantastisch, betere aankoop kan je niet doen volgens mij.
persoonlijk vind ik de oorspronkelijke niet geknipte versie de betere ...en ivm met plastic fantastic inderdaad voor 99€ kon je echt niet gekloot zijn... :-)
persoonlijk vind ik de oorspronkelijke niet geknipte versie de betere ...en ivm met plastic fantastic inderdaad voor 99€ kon je echt niet gekloot zijn... :-)
Wat betreft het knippen, ik heb de mening van bepaalde hier gevolgd, maar ik begin meer en meer te twijfelen of ik de geknipte versie nu beter vind. De eerste versie blijft mijn voorkeur genieten, deze is iets meer "open", ik had de update niet mogen plaatsen, maar hij staat er nu...
Volgende keer blijf ik bij mijn eigen buikgevoel.
Ik dacht hierop gereageerd te hebben en stel nu vast van niet, dus : Zonder me bezig te houden met technische kanten is deze foto sprekend van inhoud en sfeer en dat is wat bij mij primeert - een foto met een ziel
Comment