Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Heel mooie, dromerige plaat, helemaal niets mis met die pose, integendeel Het enige puntje dat mij misschien een beetje stoort zijn de bloemen die mogelijk iets te promiment in beeld staan.
Ik vind het meer "flower" dan "gorl", ik zou het liever andersom zien.
Ik zou hem ook recht zetten op de middenstijl van het raam.
Omzetting en belichting zijn wel goed uitgevoerd
Bij sensueel naakt van dit niveau, is het bijna onmogelijk om de aandacht van het naaktmodel weg te halen. Zoals ik net zei ; bijna onmogelijk. Want hier lukt dit wonderwel door de bos bloemen zo prominent te laten (mee)domineren. Compliment,,
Bij sensueel naakt van dit niveau, is het bijna onmogelijk om de aandacht van het naaktmodel weg te halen. Zoals ik net zei ; bijna onmogelijk. Want hier lukt dit wonderwel door de bos bloemen zo prominent te laten (mee)domineren. Compliment,,
Comment