Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Railway Girl
Collapse
X
-
-
Re: Railway Girl
Óf alles kleur,óf alles toning.... dit vind ik (laat ik vriendelijk blijven op dit mooie forum) 'minder'... ;-)Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
-
Ik kan het meisje in kleur wel appreciëren maar dan zou ik gaan voor een jurkje in 1 kleur. Nu is er veel drukte rondom, en ook de jurk heeft een drukke print.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Comment
-
-
Ik vind de foto en het idee niet zo slecht. Zet hem eens om naar zwartwit....
Wel is de bewerking nogal grof gedaan. Kijk eens naar de selectie van de lucht. Dat kan wel beter.
Comment
-
-
Heb je ook een foto van de rails zónder die dame, want van het verloop van die rails snap ik geen barst...Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door areon Bekijk berichtOlivetti ik heb update gedaan lucht is wel moeilijk omdat het heel zonnig was die dag en weinig detail in lucht waardoor ik hard heb moeten bewerken om wat detail erin te krijgen
Ik snap heel goed dat het moeilijk om zo'n stuk lucht dramatisch te maken
Comment
Comment