Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Die haal ik binnen.
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Die haal ik binnen.
Ik wil niet zeggen dat dit een goede, slechte of middelmatige foto is, dat is subjectief en dus geen norm.
Maar... ik blijf er naar kijken, zo'n leuke details, de snor, het hoedje, de peddel, de lijn in het water,...
En dan de dingen die je er bij kunt verzinnen of die je je kunt afvragen: hoe lang zit de man daar al, heeft hij al wat gevangen, geeft hij zijn vangst de vrijheid terug of verrast hij moeder de vrouw met een forelletje of zo,...?
Ik word er rustig van, heel aangenaam om naar te kijken, telkens weer.
-
Véél beter dan de vorige...Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Ik vind de foto iets grappigs hebben. Voor mij geslaagd
Comment
-
Er was iets in de foto dat mij opviel, maar ik wist niet wat. Nu wel. Het hoedje.
Ik heb een foto van meer dan 20 jaar geleden waar mijn zoontje in een draagzak zo een hoedje op heeft. Nu nog duikt het hoedje regelmatig op als mijn jongste zoon ne keer zot wil doen.
Ik vind het toffe straatfotografie waar je geintrigeerd blijft naar kijken. Wat is dat allemaal ?mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
De kleuren zijn totaal overgesatureerd
(ofwel moet hij dringend opgenomen worden voor het verzorgen van zijn zonnebrand )Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door comic Bekijk berichtSaturatie iets teruggeschroefd, maar die mannen zien echt wel bruin hoor. Die zitten dag in dag uit van 's morgens tot 's avonds in dat bootje.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment