Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dag allemaal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: dag allemaal

    Net zoals de vorige foto waarop ik heb gereageerd: platgeflitst...
    Als ik lees dat je nog moet leren werken met een flits, waarom post je dan nu al foto's die met een flits genomen zijn?
    Komt daarbij nog dat de scherpte in deze foto verkeerd ligt, en dat er totaal verhaal in de foto zit.

    Als ik de commentaren van de andere mensen lees (en uw andere foto's een bekijk) dan moet ik vaststellen dat je nog veel te leren hebt. Of je dat dan wil doen via een cursus of via de tips die je hier krijgt, laat ik in het midden, maar je hebt in ieder geval niet de intentie om de tips hier op te volgen, beter nog, je weet het altijd beter.
    Ik ben enkele jaren bezig met fotografie, heb enkele kortlopende opleidingen gevolgd, en durf gerust zeggen dat ik op dit forum veel heb geleerd, hoe het moet en niet moet. De commentaren van de mensen nam ik steeds mee naar een volgende...
    Ik ben begonnen in de "beginnershoek", en dat is zeker geen schande. Ik zou je aanraden op dezelfde manier te werk te gaan.
    Ik vond het erg dat op een bepaald moment ik de melding kreeg dat ik geen foto's meer mocht plaatsen in de beginnershoek, bij nader inzien zie ik het als een compliment, zeker voor iemand die nog maar een 4-tal jaar met fotografie bezig is. Misschien moeten de mods ook eens dergelijke mensen aansporen om te posten in de beginnershoek, in plaats van commertaren te verwijderen van mensen die deze persoon daarop willen aansturen.

    Comment


    • #17
      Re: dag allemaal

      " post je dan nu al foto's die met een flits genomen zijn?".
      Simpel je moet eenmaal beginnen en in mijn ogen zijn die goed, maar ja ik wil een oordeel krijgen van experten dan kan ik me bijsturen.
      Nu over deze foto hier deze is genomen in een oud herenhuis flits gericht naar plafond met bounce op vertel me wat ik verkeerd deed?

      Comment


      • #18
        Re: dag allemaal

        Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
        Simpel je moet eenmaal beginnen en in mijn ogen zijn die goed, maar ja ik wil een oordeel krijgen van experten dan kan ik me bijsturen.
        Grappig dat je het zelf aanhaalt

        Comment


        • #19
          Re: dag allemaal

          Ik ben eerlijk ik heb deze flitser niet lang geleden aangekocht en dan is het toch normaal dat je deze uittest.
          En "platgeflitst " op die afstand zou het meisje nu blind zijn.

          Comment

          Working...
          X