Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wat bedoel je met te wit? Overbelicht? Op mijn scherm is alle detail in ieder geval nog aanwezig. Ik kan er een gradient op zetten om het onderaan iets donkerder te maken, maar mij lijkt het zo wel goed.
Merci voor jullie reacties. Onderaan een stukje eraf kan natuurlijk, maar wat compositie betreft vind ik het persoonlijk mooier als de ogen boven de bovenste horizontale snijlijn staan in plaats van recht op de snijlijn.
Wat bedoel je met te wit? Overbelicht? Op mijn scherm is alle detail in ieder geval nog aanwezig. Ik kan er een gradient op zetten om het onderaan iets donkerder te maken, maar mij lijkt het zo wel goed.
Neen, overbelicht vind ik die niet.
Teveel wit onderaan vind ik wel en dat gaat teveel afleiden van het mooie portret.
Er onderaan wat afdoen kan dat verhelpen.
Neen, overbelicht vind ik die niet.
Teveel wit onderaan vind ik wel en dat gaat teveel afleiden van het mooie portret.
Er onderaan wat afdoen kan dat verhelpen.
Ik volg volledig. Mijn eerste blik werd naar de witte blouse getrokken.
Voor de rest goed uitgevoerd.
Comment