Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
titel vinden is inderdaad niet altijd evident.
Wat betreft de foto, mooie pose, mooi model. Goed scherp op de ogen, niets op aan te merken.
1 klein minpuntje vind ik de plint onderaan links, misschien was dat te vermijden door een iets andere positie, of door nu nog bij te snijden.
titel vinden is inderdaad niet altijd evident.
Wat betreft de foto, mooie pose, mooi model. Goed scherp op de ogen, niets op aan te merken.
1 klein minpuntje vind ik de plint onderaan links, misschien was dat te vermijden door een iets andere positie, of door nu nog bij te snijden.
Terechte opmerking
Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.
Zonder de update is deze foto al knap, maar moest mij aansluiten bij de eerdere opmerking over die tegel.
In deze strakke bad opname zat mijn blik toch ook dikwijls op die tegel
Mooi opgelost
Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECKBekijk bericht
foto niet slecht, maar hou niet van studiowerk, de vorige op straat spreekt me meer aan
1) Het is eigenlijk geen studiowerk
2) Als het uw ding niet is , geen probleem hiermee, maar waarom reageer je dan ??? Ik reageer ook niet op foto's die mijn ding niet zijn. Je bent niet verplicht om op iedere foto te reageren, evenmin dat je verplicht bent van elke foto te posten die je maakt....
3) Op straat ????? Ik vermoed dat je me met iemand anders verwart.
Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.
Comment