Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
arbeider
Collapse
X
-
-
-
Re: arbeider
In elk geval plakt hij met zijn kont tegen de rand, maar misschien al even belangrijk: wat wilde je met de foto in beeld brengen ?
Als deze foto niet de beste is van de reeks, waarom post je hem dan ? Als het om de gelaatsuitdrukking gaat, waarom heb je dan niet meer gecropt ?
Maar is de foto ook scherp op het gelaat ?
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Comment
-
dus m.a.w. ge weet zelf niet waarom ge deze foto post??EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
https://sites.google.com/view/pdh65/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk berichtik wou ook zijn werk er op hebben
De beelden die je post zijn voor mij een samenraapsel van snapshots waar iemand van . jaar zijn best moet voor doen om jouw fotogalerij niet te overstijgen.
Je beweert uit het analoge tijdperk te komen, wel ik ook.
In mijn geheugen zitten nog basisprincipes, die men in het digitale tijdperk al wat gemakkelijker eens aan zijn laars kan lappen, en toch nog een behoorlijk resultaat kan halen.
Nu in sommige beelden van jou zie ik geen analoge, zelfs geen digitale historiek.
Laat mij(ons) hopen dat dit niet de toekomst is, want dan stop ik met foto's kijken en beoordelen.
Toch hoop ik het beste, en dat het nieuwe schooljaar ons een ander soort van foto's mag brengenMVG. Hugo
Comment
Comment