eerste foto waren de gasten en wou die sfeer weergeven maar komt beter tot zijn recht in serie
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
trouwpartij Leuven
Collapse
X
-
-
-
Re: trouwpartij Leuven
Het is inderdaad een mooi stadhuis, de vele personen op de voorgrond storen een beetje... misschien gaat de fotografe die
in het midden staat een beter beeld maken dan dit ? Met die vraag blijf ik wel even bezig...
Comment
-
Dit is weer een goed voorbeeld dat huwelijksfotografie een apart vak is... en eenieder die het knopje op het toestel kan drukken is nog geen huwelijksfotograafKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
-
Had je geen flits bij? Door in te flitsen had je het licht mooi kunnen balanceren. Voor de rest sluit ik mij aan bij de vorige reacties.Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/
Comment
-
Henk47 ik heb nooit beweerd een huwelijksfotograaf te zijn, deze foto's waren genomen als onderdeel van mijn cursus, het is toch de bedoeling dat jullie oordelen als je oordeelt over deze foto dan weet ik hoe ik moet bijsturen ( opdracht was mens in de straat )
dat van die flits is nuttiger informatie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk berichtHenk47 ik heb nooit beweerd een huwelijksfotograaf te zijn, deze foto's waren genomen als onderdeel van mijn cursus, het is toch de bedoeling dat jullie oordelen als je oordeelt over deze foto dan weet ik hoe ik moet bijsturen ( opdracht was mens in de straat )
dat van die flits is nuttiger informatie
Als je dit erbij had vermeld, waren er andere reacties gekomen.
En voor de goede orde ;-) ik ben geen huwelijksfotograaf, alhoewel ik er ken die het niet veel beter doen.
Grioetjes, HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
-
Comment