belichting bijgewerkt
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
leg het nog eens uit
Collapse
X
-
-
-
-
Re: leg het nog eens uit
ik ben ook lid en geen beginner en post waar ik wil, jullie hoeven niet te kijken als het alleen de bedoeling is iemand in de grond te boren eigelijk met jullie advies ben ik niets buiten een paar enkelingen de manier van oordelen zegt niets over de foto maar over jullie die alleen maar op sensatie uit zijn en dat lukt jullie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtje kan de witbalans afchecken aan oogwit of witte t-shirt bvbEOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
https://sites.google.com/view/pdh65/
Comment
-
Het is niet om je af te breken maar het is je al een paar keer gezegd dat je beter zou plaatsen in de beginnershoek. Daar zal je veel meer feedback krijgen dan hier.
Je zit nog te ver van je doel af en je moet starten met de basis. Die informatie ga je hier niet krijgen.
Het is om historische reden dat je hier eigenlijk al niet meer bij de beginners zit als je hier iets plaatst als oordeel.
De showcase is weggelegd voor de mensen die echt zeer goed zijn onder ons.
De feedback komt dan ook uit de hoeken met ervaring die past bij het forumonderdeel.
Zo gaan de grote jongens (die meestal niet veel tijd hebben) enkel nog kijken en feedback geven op showcase.
Maar de mensen die je echt verder kunnen helpen zitten in de beginnershoek waar je zeer veel handige tips zal kunnen meenemen.
Bekijk het als een soort zelfhulpgroep met verschillende niveaus.
Comment
-
Moderator Note: Kritisch naar foto's kijken mag - daar dient een fotoforum voor. Laat het ons wel opbouwend doen, op-de-man reacties dragen niks bij.Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtscherpte lijkt me vrij ok hier.
Wel krap in het kader - met een vrij onrustige achtergrond
Ook twijfel aan de huidskleur - je kan de witbalans afchecken aan oogwit of witte t-shirt bvb
Peter
Misschien heb je iets aan deze tips
Comment
Comment