Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black women

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Black women

    ge gaat er eerder op achteruit dan vooruit i.m.o.
    EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
    https://sites.google.com/view/pdh65/

    Comment


    • #17
      Re: Black women

      Prachtige foto.
      Geweldige kadrage.
      Kleuren zijn fenomaal.

      Ongekende topkwaliteit hier.
      Nooit eerder zo een werk gezien.

      Is het dit wat je wil horen.


      PS;
      als de kids met zo een foto afkomen, al is die maar genomen met een goedkoop fototoestel of gsm............
      Dan......meer zeg ik niet.
      Sorry

      Comment


      • #18
        Re: Black women

        ik denk dat 'm dringend zijn handleiding eens moet doorlezen ipv zomaar te klikken
        EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
        https://sites.google.com/view/pdh65/

        Comment


        • #19
          Re: Black women

          Daniel je kan beter op elke foto SHOWCASE zetten want jij verdraagt geen kritiek ,weet het altijd beter en post er maar op los.

          Comment


          • #20
            Re: Black women

            Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
            dat is wat jij er van maakt ik had het alleen over haar kadrage, ze heeft vele andere foto's gemaakt vb van in de haven die ik zeker waardeer en inspiratie van op doe verder maak ik mijn weg zoals ik denk en men laat zijn werken zien ik weet dat ze in jullie ogen niet goed zijn maar dan zullen andere mensen er ook van kunnen leren
            ik merk ook dat men niet meer kijkt naar het beeld, indien je vb studiowerk doet zou het erg zijn dat je werk niet goed is of landschap doet en uren voorbereid dan nog met slechte werken komt het zou triest zijn. maar mensen die foto's maken die ze op hun weg leuk vinden en toch iets meerwaarde willen geven die afbreken in plaats van opbouwen vind ik laag
            Grappige post van jou :
            Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.


            Dit is de kwaliteit van een smartphone van jaren geleden. Dit kan toch niet de bedoeling zijn van dit forum en hoort thuis in de beginnershoek.

            Comment


            • #21
              Re: Black women

              Ik zou beginnen met het NIET meer plaatsen van je naam op elke foto, je wil het gewoon niet leren en blijft maar platen op het forum gooien.
              Een portie "zelfkritiek" is je blijkbaar ook vreemd en met je opleiding ben ik bang dat het ook niet lang gaat duren als je zo eigenwijs blijft doorgaan.
              ( langzaam bekruipt mij het gevoel dat we hier met een mol te maken hebben)
              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

              Comment


              • #22
                Re: Black women

                Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                ( langzaam bekruipt mij het gevoel dat we hier met een mol te maken hebben)

                ...ik denk dat het een sociaal experiment is...kijken hoe een groep mensen zich gedraagt in onverwachte situaties :-)
                www.lensculture.com/nathan-verstraete

                Comment


                • #23
                  Re: Black women

                  ik wil jullie opmerken dat het hier gaat om foto's te beoordelen ,dat hebben jullie goed gedaan de kijkcijfers gaan goed omhoog dus zal ik maar verder doen andere zullen er ook baat bij hebben als ze nog durven posten, buiten jullie clubje

                  Comment


                  • #24
                    Re: Black women

                    Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
                    ik wil jullie opmerken dat het hier gaat om foto's te beoordelen ,dat hebben jullie goed gedaan de kijkcijfers gaan goed omhoog dus zal ik maar verder doen andere zullen er ook baat bij hebben als ze nog durven posten, buiten jullie clubje
                    toch begrijp ik het niet goed (en ik denk niet alleen te zijn)....er zijn wel degelijk al opbouwende kritieken / opmerkingen geweest die je naast je legt, dat kan en mag, de fotograaf maakt de keuze maar dan weet je toch ook dat je na een tijd zulke reacties krijgt....mij lijkt het er op dat je iets wil bewijzen maar zie nog steeds niet wat
                    www.lensculture.com/nathan-verstraete

                    Comment


                    • #25
                      Re: Black women

                      600 views en 23 reacties: dit moet wel een goede foto zijn
                      Vriendelijke groet, laGrange
                      http://lagrange.1x.com
                      "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

                      Comment


                      • #26
                        Re: Black women

                        Als er uitleg moet komen bij een foto...........
                        Als er uitleg moet komen bij een mop..........
                        MVG. Hugo

                        Comment

                        Working...
                        X