Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
liege
Collapse
X
-
-
-
Re: liege
Straatfotografie met een ster. Zoals we van jou gewend zijn (en naar uitkijken).
Ik zou hier ook een vierkante uitsnede helemaal links durven van maken.
Groetjes,
XavierCanon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Comment
-
-
-
Straatfotografie & omzetting van de bovenste plank ! Love it.Nikon D700 en een paar oude AI-primes
Comment
-
Sorry beste mensen, maar zó veel beter als de stationschef van Daniel is deze nou ook weer niet. Er bekruipt me nu ineens het onzalige gevoel dat de persoon van inzender er hier ook veel toe doet, en daar verzet ik me tegen...Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtSorry beste mensen, maar zó veel beter als de stationschef van Daniel is deze nou ook weer niet. Er bekruipt me nu ineens het onzalige gevoel dat de persoon van inzender er hier ook veel toe doet, en daar verzet ik me tegen...
Natuurlijk heeft Palac veel credits door het constante hoge niveau van zijn foto's en heeft niet iedereen dit. Dat mag een serieuze beoordeling van de foto's van anderen niet in de weg staan
Comment
Comment