Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Er zit een mooie schaduwdiagonaal in de foto wat de sfeer ten goede komt. Maar over het algemeen komt de foto nogal onscherp over Nathan, dit kan bewust zijn maar mijn zienswijze wordt in deze gestoord.
Er zit een mooie schaduwdiagonaal in de foto wat de sfeer ten goede komt. Maar over het algemeen komt de foto nogal onscherp over Nathan, dit kan bewust zijn maar mijn zienswijze wordt in deze gestoord.
hmmm ...ja ...staat scherp op de "onverschillige" :-)
Die trapleuning ja - dezelfde ingredienten - ander verhaal.
Ik denk dat je voor de compo beter een pak meer naar links had gestaan.
Die "boventuin" oogt nogal druk
Peter
Die trapleuning ja - dezelfde ingredienten - ander verhaal.
Ik denk dat je voor de compo beter een pak meer naar links had gestaan.
Die "boventuin" oogt nogal druk
Peter
Het ging bij mij op dat moment over de interactie (geen dus) tussen de jongeman die totaal onverschillig bleef ten opzichte van de jeugdige speelsheid van het meisje... met de schaduwlijn op de trap wou ik de connectie (die er niet was) benadrukken ... en ja de tuin boven tja ja ja... die moest ik erbij nemen zeker :-)
Goh ja het is geen wereldbeeld weet ik ook wel maar die trapleuningen lokken bij kinderen blijkbaar over gans de wereld (Europa?) toch dezelfde reacties uit :-)
Uit je reacties lees ik dat je een visie hebt op de situatie en daar heb ik bewondering voor Hoe een beeld overkomt bij de kijker, weg van je eigen betrokkenheid, kan grote verschillen opleveren maar daar zou ik niet van wakker liggen Nathan, gewoon volhouden en verder doen !
Diagonale schaduw die het kindje in het licht zet en de onverschillige in de schaduw, verschillende lijnen die naar het kindje wijzen. Ik vind de compositie druk maar geslaagd. Dat tuintje boven, tja vind ik zo erg nog niet. Misschien had iets meer van de kasseien en minder tuin beter geweest maar vind hem zo al goed.
Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes
Comment