Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je geeft me de indruk dat je een persoonlijke of bepaalde stijl er op nahoud die ik meer en meer begin te appreciëren ook al ben ik geen dadelijke aanhanger voor studio. Prachtig werk !
Deze stijl spreekt me wel aan doet me denken aan de foto's van vroeger zoals mijn grootouders die ik hier op de gang heb hangen. Ben er wel fan van
😉
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Toch wel een mooie opname hoor, wel een paar keer bekijken, ze kijkt lekker dromerig.
En de toning is prachtig, en de scherpte waar ze moet zijn. Veel om van te leren.
mooie opname, scherp waar scherp moet zijn, mooie bokeh (lekker van die Petzval gecombineerd met de 5x7)....maar 't model kijkt toch wel héél sip (voor mij moet ze geen breedsmoelkikkerlach hebben hé ;-)
Comment