Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een typische gNo .... ! en och wat die achtergrond, kijk naar de andere platen van hem dan zie je dattie daar niet om maalt, want door de krachtige pose en uitdrukking van zijn modellen maakt da helemaal niks uit. Goed zo gNo!
Zeer mooie plaat, en de "rommelige" achtergrond schept hier voor mij mee het verhaal.
Het enige dat ik spijtig vind zijn de zwarte poten van de kapstok, deze zou ik liever los gezien hebben van het been van het model.
groeten,
Geert
Comment