Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nice!!... clubfotografen moeten ook maar eens leren van de geijkte paadjes af te wijken :-) (is trouwens de reden waarom ik NIET in een fotoclub wil aansluiten en wel naar een academie ga) als een beeld goed is behoeft het geen regeltjes
Onscherpte heeft soms een meerwaarde, als de foto hierdoor versterkt wordt, of als het uitdrukking geeft aan wat de fotograaf wil zeggen of tonen. Ik zie af en toe foto's van wat je noemt 'academie'-fotografen en ik vind dat fouten nogal gemakkelijk tot kunst verheven worden.
Deze foto vind ik gewoon een onscherpe foto waar de onscherpte niets aan meerwaarde meegeeft. Heb van deze auteur al veel beter werk gezien.
Nice!!... clubfotografen moeten ook maar eens leren van de geijkte paadjes af te wijken :-) (is trouwens de reden waarom ik NIET in een fotoclub wil aansluiten en wel naar een academie ga) als een beeld goed is behoeft het geen regeltjes
grtz
Nathan
Daar kan ik me nu eens 100% in volgen zie
altijd die regels ???
Regels zijn periodiek
Dat geldt niet voor fotografie
De onscherpte maakt dit beeld net krachtig
anders zou het te geposeerd zijn stilstand is achteruitgang of omgekeerd ;-)
Ik ben hier al meer dan eens komen kijken en kom telkens weer. Dus de foto doet mij iets. Ik associeer de onscherpte met opwaaiend stof.
De schoonheid zit hem in de imperfectie.
Luc
Comment