Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi qua opbouw en compositie, zeker met de twee balken die diepte geven.
Alleen qua kleur vind ik dat het niet helemaal klopt. Anderzijds springt het model op die manier er wel uit.
Het kleedje vlam! !! Waarschijnlijk een combinatie van 3 factoren : goede keuze van de lokatie (zachte kleuren van ondergrond en wanden ), de normale desaturatie van de achtergrond ( voldoende ver ) en eventueel een beetje extra saturatie van het kleedje in de nabewerking ( daar is niets verkeerd aan ) en/of goed gebruik van externe belichting.. Mooi beeld voor mij.
Hoeveel contrasten kun je in één foto proppen? De strakke lijnen van het grauw gebouw, de hint van een landschap in de verte, de regenboog van het kleedje, gedragen door een zacht model op provocerende hoge hakken. En dan nog de asymmetrie van de pose die de symmetrie van het gebouw tegenspreekt. Waar ik van droom, is dat ze de foto wild uit elkaar danst.
Ik word nog meer fan, als dat enigszins nog kan.
Groetjes,
Xavier
Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en nu ook bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
mooie foto maar ik heb het een beetje moeilijk met het feit dat een gedeelte van het hoofd in de beton steekt. Met een beetje aangepast standpunt had je dit kunnen vermijden.
Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment