Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Moet zalig zijn om met een oude Hasselblad met een Leaf Aptus rug te mogen spelen.
Toen ik lang geleden op een beurs een van de eerste digitale camera's zag, droomde ik van een digitale rug voor mijn Nikon FG-20.
De digitale (r)evolutie is echter anders verlopen en daar heb ik ook geen spijt van.
Je resultaat is in ieder geval heel mooi! Nog veel plezier met (hopelijk) je aanwinst!
Luc
Moet zalig zijn om met een oude Hasselblad met een Leaf Aptus rug te mogen spelen.
Toen ik lang geleden op een beurs een van de eerste digitale camera's zag, droomde ik van een digitale rug voor mijn Nikon FG-20.
De digitale (r)evolutie is echter anders verlopen en daar heb ik ook geen spijt van.
Je resultaat is in ieder geval heel mooi! Nog veel plezier met (hopelijk) je aanwinst!
Luc
Leica heeft een digitale rug gehad voor de R-camera's, heel vreemd dat ik nóóit een occasion daarvan ben tegen gekomen...
Wat de foto betreft... ik werk met Cambo en evenals de collodionisten heb ik moeite om bij zo'n portret de neus scherp af te beelden, terwijl ik dat wel wil. De onscherpe neus vind ik hier dus niet mooi...
Comment