Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Cambo TC 5x7inch, Hermagis Petzval F3.5, Ilford Multigrade Paper als negatief.
Meer van Stef, en de laatste serie van Naomi, op mijn pbase.
groet, Henk
Die staat er weer mooi op. Alhoewel het eigenlijk niets uitmaakt, voelt de moderne bril een beetje vreemd aan bij de oude manier van fotograferen . . . .
Luc
Staat er heel mooi op.
Ik vraag me af of er met de oude manier van fotograferen evenveel takes genomen worden als digitaal. Ongetwijfeld niet, en is alles meer vooraf gepland.
Staat er heel mooi op.
Ik vraag me af of er met de oude manier van fotograferen evenveel takes genomen worden als digitaal. Ongetwijfeld niet, en is alles meer vooraf gepland.
Half uur, vier opnamen inclusief ontwikkelen/fixeren van het papier. Vergeleken met collodion is het nog veel, de collodionisten hebben zeker 20 minuten nodig voor het hele proces van één plaat...
Comment