Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Saffier
Collapse
X
-
-
-
-
-
Re: Saffier
Proficiat met je HoF!Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
-
Proficiat met je HoF !mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
Hier niks anders dan ruis, wit vlak, nietszeggend icoontje, kzal eens in den HOF gaan kijken want hij zal toch wel de moeite waard zijn...Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Dropbox zet ons weer aan het werk. Alle oude linken moeten opnieuw aangemaakt worden en aangepast worden.
Alles van voor 2017 laat ik vallen, dat zou me teveel werk zijn. Dus enkel van 2017 is vanaf nu normaal gezien terug zichtbaar.
Bedankt iedereen voor de reacties en de felicitaties!Groetjes,
Dominic
Comment
-
Ja mooi, gezien de korrel (en geen ruis) denk ik aan een analoge opname. Of heb ik het mis?Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk berichtDropbox zet ons weer aan het werk. Alle oude linken moeten opnieuw aangemaakt worden en aangepast worden.
Alles van voor 2017 laat ik vallen, dat zou me teveel werk zijn. Dus enkel van 2017 is vanaf nu normaal gezien terug zichtbaar.
Bedankt iedereen voor de reacties en de felicitaties!Moderator Note: Heb je link in HoF aangepast.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
Comment